Sider

08.06.2009

Where are you?


Photos: Googlet
Det enkleste er ofte det vanskeligste å få tak i. Jeg vil ha en lang singlet kjoler med razerback. Og det er ikke enkelt å oppdrive, med mindre jeg vil gi over $100 for en fra James Perse. Jeg synes det er litt drøyt for et slik plagg. Nå har jeg søkt gjennom utallige butikker og Ebay granskes flittig, men uten hell. Hvis noen tilfeldigvis skulle falle over en slik kjole, er det bare å gi fra seg et lite pip.
----------------------------------------------------
The simplest things are often the most difficult to get hands on. I want a maxi tank dress with razerback. Grey or black. I've searched through Ebay, all kind of store in three different countries...but no luck. I know James Perse (and Alexander Wang) got some, but I'm not quite willing to pay over $100 for such an simple piece.

2 kommentarer :

Anne Linn sa...

Malene Birger har en fin variant. 600-700 kroner om jeg ikke husker helt feil. Kjempefin blogg forresten:)

Ladybird sa...

Tusen takk for tipset, det var overkommelig pris :) De har Marlene Birger her nede også,skal s eom d ekan ha den her :)