Sider

27.06.2009

Mario Badescu


Photos: Mario Badescu
Dere som følger meg jevnlig husker vel kanskje at jeg fikk tilsendt noen produkter fra Pink Crocodile. Nå er to av produktene testet og her kommer min mening. Jeg fikk tilsendt en nattkrem og en fuktighetsspray fra Mario Badescu. Kjenner du ikke til mario Badescu sine produkter bør du ta en titt på hjemmesiden deres (de har også en egen Hall of Fame, der alle kjendisene som bruker merket blir nevnt...). Merket er kjent for veldig rene produkter med mye naturlige ingredienser, det kan vi like.

Denne nattkremen er veldig tykk og nesten salveaktig i konsistensen. Egentlig ganske behagelig, den føles virkelig nærende på grunn av denne konsistensen. Når morgenen kommer føles huden gjennomfuktet og en tanke fet, nesten på samme måte som om man bruker en olje eller balm over natten. Denne fete hinnen lar seg lett fjerne når ansiktet renses på morgenen, og huden fremstår gjennomfuktet og mettet. Kremen inneholder antioksidanter som skal reversere aldringsprosessen, og ingredienser som skal bevare hudens fasthet og jevne hudtone. Det er jo et pluss for oss som nå har kommet i en alder der man faktisk må begynne å tenke litt (bittelitt) på slikt.
Kremen lukter rent og behagelig og jeg kommer til å fortsette å bruke denne til krukka er tom. Den er på mange måter akkurat det man ser etter i en nattkrem, en krem med litt ekstra næring og fukt og som føles deilig på huden.
Du kan faktisk kjøpe den til redusert pris på Pink Crocodile nå, følg linken.
Hvis du aldri har testet fuktighetssprayer før så er sommeren en ypperlig anledning til å nyte disse hendige produktene. Fra før har jeg Fix sprayen på MAC som gir et perfekt makeupresulatet og en fuktighetsspray fra Ole Henriksen som står på kontorpulten. Jeg har det siste året blitt glad i disse og de er en del av min daglige rutine, derfor var det spennende å teste ut denne fra Mario Badescu.
Sprayen føles lett på huden og sprayfunksjonen fungerer godt (det er det nemlig ikke alle som gjør). Sprayen trekker seg fort inn i huden og etterlater den fuktet og med litt glød i huden. Den står nå fast ved siden av laptopen og frisker opp et trøtt datatryne. Jeg tar ned også med meg når jeg skal ut på balkongen, da det er deilig avkjølende med en liten dusj nå og da. Det virker som den gir fuktighet til huden og den etterlater ingen seig hinne på huden, slik som noen tidligere sprayer jeg har prøvd.
Det eneste jeg ikke er så glad i er lukten. men det er av den enkle grunn at jeg ikke er så veldig glad i lukten av roser. Men liker du lukten av roser, så liker du garantert denne. Jeg prøvde også å fiksere makeupen med denne og den kan fint brukes til det, selv om jeg kommer til å fortsette med MAC Fix til det formålet. Anyway...det er en god fuktighetsspray til en fin pris, og hvis du i tillegg liker lukten av rose så er du solgt. Les mer om den hos Pink Crocodile.
---------------------------------------------------
I have lately been testing a nightcream and a facial spray from Mario Badescu. I got them from a norwegian internet shop called Pink Crocodile. I got the Protein Night Cream and started using it the same night I got it. And it carried on, cause it felt like a nourishing and moisturising cream, acting just like a nicght cream are supposed to. I'll sure keep using the whole jar.
I also got a facial spray called Facial Spray with Aloe, Herbs and Rosewater. It feels great in the summerheat or sitting in front of the computer. It also works well as an makeup fixer. I like the feel of it, though I am not that fond of the smell. It smells like roses and I am not that find of that smell, but most people are, aren't they!? The smell is still not that overwhelming, so I'll keep using this one until the last spritz.

2 kommentarer :

Kamilla sa...

Liker så godt når du anbefaler produkter :) Noe som har slått meg er at du reiser utrolig mye! Så heldig! Hvordan får du tid/mulighet/råd til dette? Er missunnelig :)

Ladybird sa...

Kamilla: Tusen takk, det setter jeg stor pris på å høre. For meg er det viktigste å være ærlig og trekke frem slike ting jeg synes er viktig (og som forhåpentligvis andre også settere pris på) :)

All reisingen ja, du er ikke den første som lurer på det. For det første har jeg en jobb som inneholder mye reising, opptil fire dager i uka. Da reiser jeg stort sett i Norge og litt i Skandinavia. Ellers har jeg en kjæreste som bor i utlandet og en god venn som også bor utenlands, og de må jeg jo besøke ;) Og om ikke det skulle være nok så bor det noen veldig aggressive reisebasiller i kroppen min ;) Så tidenb forklares av jobben og de fordelene den innebærer og pengedelen skyldes prioriteringer, reiser er høyt på dne lista ;)