Sider

22.06.2009

PinkCrocodile pakke


Photos: ladybird
For litt siden fikk jeg en pakke fra Pink Crocodile, en norske nettshop son blant annet selger Mario Badescu, Too faced, Principessa, Uslu Airlines og Anatomicals. Pakken inneholdt litt beautystæsj som jeg nå holder på å teste. Så en liten review er ikke så langt unna. Jeg fikk en knall grønn neglelakk fra Uslu Airlines, det er et merke jeg lenge har vært litt nysgjerrig på da jeg synes konseptet deres er veldig festlig. Ellers fikk jeg tilsendt en nattkrem og en fuktighetspray fra Mario Badescu, et merke jeg har blogget om flere ganger før og generellt har vært veldig fornøyd med. Litt testing gjenstår før dere får en liten anmeldelse av produktene.
---------------------------------------------------
A little while ago I got this package from a webshop called Pink Crocodile. It contained a Uslu Airlines nailpolish, a Mario Badescu moistrurising spray and a night cream from the same brand. Soon you'll get my thoughts and review on these.

7 kommentarer :

Nanne sa...

Hei! Jeg har vært innom bloggen din etpar ganger før, og den er bare så utrolig fin! Nydelige bilder og veldig estetisk tiltalende:) Pink Crocodile har jeg ikke hørt om før, så nå blir jeg jo nødt til å sjekke den ut:)

Camilla sa...

Må sjekke den nettsiden. Heldig du er som får teste ut så mye:-)

Ladybird sa...

Nanne: Så hyggelig å høre, dette er første gangen du kommenterer, ikke sant? :) Pink Crocodile har noen godbiter, verdt å sjekke ut. jeg er spesielt glad i produktene fra Mario Badescu!

Camilla: Den må du sjekke ut, de har noen godbiter ;) Jeg er veldig veldig heldig ;)

Veronica sa...

Har du selv meldt deg som testperson til PC eller har du sånn uten videre fått tilsendt disse produktene?=)

Ladybird sa...

VERONICA: Det er noen hos nettshopen som har kontaktet meg også har vi inngått en avtale. jeg er veldig opptatt av å alltid være ærlig, og alltid samarbeide med steder jeg selv ville brukt. Jeg samarbeider for øyeblikket med to nettshopper på sminke og beautyartikler, og får stadig henvendelser fra andre. men som sagt, jeg ville aldri ha samarbeidet med noen jeg ikke selv ville handlet hos, og jeg lar meg ikke regulere på hva jeg skal skrive, jeg er alltid dønn ærlig på hva jeg mener om produktene. Ellers skriver jeg også om mine favorittprodukter og andre kjøp jeg gjør ;)

Veronica sa...

Ok, hvilke andre to nettshopper er det du tester for? nysgjerrig!;) Er du hudpleier eller noe i den dur siden de sender deg produkter og vil du skal skrive om dem? Er misunnelig på de som får produkter gratis tilsendt!;)

Ladybird sa...

Veronica: Det er kun to, Pink Crocodile og Makeupmekka. Jeg er ikke utdannet hudpleier eller noen i den duren, jeg ble rett og slett kontaktet av de som driver disse nettbutikkene. Hvilke kriterier de la vekt på vet jeg egentlig ikke. Vet at makeupmekka også samarbeider med noen makeupartister og hudpleiere, men jeg vil tro at det også er viktig med meningene til vanlige jenter som bare er glad i gode produkter :) Ettersom bloggen din vokser og man begynner å få omtale så vil alt mulig av slike forespørsler dukke opp. Jeg sier ofte nei takk til mange av de, da det er ting jeg føler jeg ikke kan stå for eller normalt ville benyttet meg av. Jeg gjør det jo ikke bare for å få gratis ting, jeg tror rett og slett leserne mine setter stor pris på disse innleggene. :) Det er bare å holde på, fortsette å bruke tid på bloggen og skaffe deg faste lesere og din egen nisje så kan det nok hende du noen tilbud etterhvert :)