Sider

05.12.2011

Flower Boom

Photos: Jak&Jil, Style
Blomstermønsteret var det første jeg la merke til da jeg var innom Zara her om dagen. Det er vannvittig fint når det gjøres riktig. Jeg liker det sterke og modige uttrykket i disse antrekkene, noe helt annet enn de sukkersøte blomsterantrekkene man ofte er vant til å se. Det er tydeligvis mye Power i blomster.
Visiting Zara the other day, flower patterns was all over the store. A bit unusual this time of years, but certainly interesting. I love the power in these outfits, love to see flower pattern in a bolder and more powerful way.

3 kommentarer :

linda-mari sa...

Spørs om ikke jeg må en pitteliten tur innom Zara før jeg reiser hjem..

Hanne sa...

Så fin inspirasjon! Enig med deg i at det er finest når det gjøres riktig! Flower power ;)

Ladybird sa...

Linda-Mari: det tror jeg så gjerne ;))

Hanne: Det må gjøres med litt kant, ikke for søtt ;)