Sider

08.12.2011

Zara Man

Photo: Zara
Mennene får liksom aldri ha noe i fred. Når jeg er innom Zara tar jeg meg alltid turen innom herreavdelingen. Der er det nemlig mange kule ting som funker minst like godt i en jentegarderobe. Herreklær på jenter er jo utrolig flott! Sånn som nå, nå skulle jeg gjerne hatt kloa i denne skjorta. 
Poor men, we always have to take over their things. Like when i'm at Zara, I always pop by the Mens area, cause there are some great finds over there. Like this shirt. It would work perfectly together with some jeans, heels and maybe a fury jacket. Yup, i think I need it!

4 kommentarer :

karoline - fashionberry sa...

man skal aldri undervurdere herreavdelinger altså! sykt mye fint der på zara nå :)

Mia sa...

Samme gjør jeg ;) Og den skjorten der ville jeg mye heller sett på en jente enn på en gutt!

Hanne - Beautylovin.com sa...

Enig med Mia ;)

Ladybird sa...

Karoline: Vel verdt en tur innom ;))

Hanne og Mia: Dere har så rett ;)