Sider

02.03.2010

Den lille beige


Photo: Looklet, Picasa
Den lille sorte er alltid safe, men denne sesongen handler det om den lille beige. Med utgangspunkt i denne kjolen fra Stella McCartney for Adidas, har jeg satt sammen en rekke forslag til hvordan man kan style den lille beige. Den lille beige er en sikker vinner i vår!
The little black dress, LBD, is always a safe bet. But this spring it seems like the little beige dress is the winner. I sat down playing around with Looklet and ended up with some ways to style your little beige dress. I used a dress from Stella McCartney for Adidas in all outfits.

11 kommentarer :

Flit About sa...

Stella + Adidas lager mange godbiter man kan bruke til mer enn tennis! Super fresht stylet med den mintfargede blazeren! Super post, LB!

Hilde N sa...

Her var det masse fine tips. Nå er det bare å lete etter en fin slik og smelle på litt selvbruner :) hehe. Jeg trenger iallefall litt farge for å kle beige.

Katarina sa...

Genialt!!!

emily sa...

this is genius! great inspiration!

-emilyviveur

Anonym sa...

Oi, så kult! Du kan styling :) Du har en flott og inspirerende blogg!

Lin sa...

Utrolig lekkert!
Men dette er en farge for brunetter sant?
Jeg er lys og tror jeg ville bli askegrå i denne fargen?

Liss sa...

Så utrolig kult at du har stylet en og samme kjole på så mange forskjellige måter! :) :) Jeg tror sannelig at jeg kanskje må herme etter deg hvis jeg får lov? Med et annet plagg såklart da.. Det er morsomt å leke seg på Looklet altså! :)

Lin: Det kommer vel litt an på om du er en varm eller kald årstid det da? Ikke nødvendigvis på om du er blond eller mørk liksom. Det handler om å finne den beigefargen som kler deg og din årstid/ hudtone.. Har tatt fargeanalysekurs så dette kan jeg mye om! ;) Jeg er selv feks. en vår og kler varme farger, så jeg hadde nok fort blitt litt gusten og grå i akkurat den beigefargen der. :)

Ladybird sa...

Flit About: Selv om de fleste plaggene helt klart er ganske sporty, så ville jeg nok brukt de til annet enne sport. Er liksom for fine for denslags ;) Elsket den mintfargede blazeren selv ;)

HildeN: En god selvbruner og den rette beigefargen, så er det bare å sette i gang ;)

Katarina: Takk sann ;)

Emily: Thanks honey!

Ladybird sa...

Anonym: takk, det var hyggelig å høre! Styling er gøy ;)

LIn: Den fargen kan nok fungere for alle hårfarger, hudtone, lyenfarge og denslags spiller også inn på hva man kler. Beige er ikke alltid like lett å kle, men når det først stemmer, så er det veldig flott!

Liss: Selvfølglig kan du leke deg i vei med Looklet, det er ganske så gøy når man setter i gang. Jeg har brukt det ved flere anledninger der venninner har kjøpt seg noe de synes er vanskelig å style, da lager jeg noen forslag med Looklet ;)

evita nuh sa...

this is a very cool idea! try tto mix one dress with different style, and I really have to say, your collection is super cool :D

Ladybird sa...

Evita nuh: Thank you honey ;) I am glad you liked it. Have a great weekend!