Sider

08.11.2009

071109


Photos: ladybird
Body fra H&M
Topp fra Zara
Bukse fra Gina Tricot
Veske vintage
Pumps fra Bianco Footwear
Armbånd fra Kameleon, H&M, Mango
Klokke fra Asos
Neglelakk fra Dior i fargen Poison Bleu
Lebestift fra MAC i fargen Girl about Town
Body from H&M, slouchy tank from Zara, pants from Gina Tricot, vintage handbag, pumps from Bianco Footwear, bracelets from Kameleon, Mango and H&M, watch from Asos. Nail polish from Dior in Poison Bleu, lipstick in Girl about Town from MAC.

7 kommentarer :

Style Spot sa...

Ååå jeg liker antrekket ditt! Jeg ELSKER når man bruker en enkel singlett og viser fram lekkert undertøy. Prøvde på meg de buksene fra GT og nå angrer jeg for at jeg ikke kjøpte de. Og selv om jeg er litt sent ute så må jeg si GRATULERER så kjempe masse med dagen din som var nettopp, søta! Jeg håper du hadde en flott dag like herlig som deg :)

wenche sa...

utrolig kult antrekk!!!!!

Frøken Funky Farm sa...

Lekkert og kult!!

Ladybird sa...

Sunniva: Jeg simpelthen elsker de buksene, har lyst på weekday sin versjon også... ;) Jeg kjørrer ikke så ofte den undertøys lag-på-lag stilene, men jeg er veldig glad i den. Så det er definitivt en stil jeg skal jobbe mer med...har litt lyst på noen kule korsettlignende bodyer også, som kan brukes under en dressjakke. Takk for hyggelig gratulasjon, jeg har hatt en fantastisk bursdag med fire feiringer :) Så da er jeg fornløyd ;)

Wenche: Takk takk ;)

Line: Takk snille :)

Cecilie sa...

wow, jeg digger outfit´en - helt ned i min gate ;-) Og må bare påpeke for et pent smil du har, det er ikke ofte du viser ansikt vettu Ü

momoiro-chan sa...

Kjempestilig :)

Ladybird sa...

Cecilie: He he he..det er ikke så ofte jeg viser det nei ;) Men når man har kjøpt seg så ny fin lebestift så skulle det bare mangle :)

Momoiro-chan: Takk takk :)