Sider

25.11.2009

Pedikyr inspirasjon


Manikyr og pedikyr hører med når man besøker Riga. I dag bladde jeg gjennom russiske Elle og Harpers Bazaar og lot meg inspirere mens tottelottene ble pusset og pleid.

Gullbukser er kult, spesielt når man kombinerer de med grå collegegenser. Jeg skipper gullbuksene til fordel for et gullskjørt jeg har i kikkerten.

Jepp, jepp, jepp...mønstermiks er kult. Men jeg er elendig på det. Dette bildet er en skjerpings til meg selv. Mønster er gøy!

Yes da, jeg vil ha det hele. Buksa, blazeren, bootsa og beltet. Bring it on!
Pedicure and magazine reading today. Or reading? It was the russian issue of Elle and Harpers Bazaar, so the reading part was lacking. I found some interesting photos though.

6 kommentarer :

Cecilie sa...

Åååh det så deilig ut med pedikyr, jeg tror jeg skal ta meg fotmassasje og pedilyr i Krakow =) Synes du så ofte er i Riga Ü

Anonym sa...

Hei,
jeg planlegger en tur til Riga med kjæresten min. Har d noen tips til hva vi burde gjøre? Og noen fine steder å bo? :)

Liss sa...

Ååå, så utrolig deilig det dær så ut! Heldige deg! :) Mine tottelotter kunne også virkelig ha trengt litt pedikyr og massasje og sånn nå.. :)

Ladybird sa...

Cecilie: Gled deg til Krakow, Polen er fantastisk! De har jo blant annet Sephora ;) Perdikyr var deilig. Selv om jeg måtte legge ny lakk i dag, har ikke tålmodighet til å vente lenge nok og trå¨kket opi skoene før lakken var helt herdet. det er en av grunnene til at jeg foretrekker pedikyr når det er sandalvær ;)

Anonym: Siden jeg får nesten daglige spørsmål om dette så har jeg summert opp det meste i et eget innlegg. Ta en titt på dette innlegget: http://ladybirdnest.blogspot.com/2009/07/photos-ladybird-jeg-vet-jeg-vet.html Hvis du skulle lure på noe mer så er det bare å spørre ;)

Liss: det var nettopp det mine trengte også ;) De har det mye bedre nå, etter en times pleie! :) dessuten gjør det godt for sjelen og bli pludret litt med.

BRUDEPARET sa...

Gosj - det der så helt fantastisk ut! Det er fort gjort å glemme bort undersåttene som vi gjemmer bort i sokker og sko...!

Ladybird sa...

Monique: de fortjener litt pleie de også, selv om de ikke ser så me dagslys :)