Sider

02.11.2009

Stickey




Photo: creative
En god underlakk er en nødvendighet for neglelakkjenter. Stickey fra Creative er min favoritt. Den etterlater en klebrig hinne som gjør at neglelakken fester seg mye bedre, og lever dermed opp til navnet sitt. Tørker fort gjør den også, noe jeg setter stor pris på. Jeg bruker å kjøpe mine på Ebay, mitt lille handlemekka.
A good base coat is necessary if you want your polish to look great. I love this one from Creative. Stickey. And that is exactly what it is, it leaves a stickey surface that makes your nail polish last longer wothout chipping.

2 kommentarer :

Krusedull sa...

spennende! Takk for nok et godt tips..

Ladybird sa...

Krusedull: Anbefales virkelig ;) Lakken sitter veldig godt. Så du hadde et ganske interessant tips nå også, hvem ønsker seg vel ikke Bambivipper? ;) Si fra hvordan den funker!