Sider

25.11.2009

Anatomicals


Photo: ladybird
For en stund tilbake så fikk jeg tilsendt noen produkter fra nettbutikken Pink Crocodile. Disse humoristiske produktene fra Anatomicals, som visstnok skal være noen av Victoria Beckhams favoritter har jeg så smått begynt å teste ut. Cucumber Wet Wipes har nå vært med meg til Riga og jeg begynner å bli klar for en liten omtale av de. Stay tuned.
Pink Crocodile sent me a new delivery of beautyproducts. This time I got some funny things from Anatomicals, The Wet Wipes came with me to Riga and I and soon giving you a small review. Stay tuned.

2 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Gøy med testing av produkter:) Blir gøy å høre om du likte de wet wipesene? Jeg er avhenging av slike og alltid på jakt etter å prøve noe nytt. Ha en fin dag, See you!

Ladybird sa...

Rock'nRoll ballerina: det er veldig gøy. Man får teste en del produkter man aldri ville ha kommet på å kjøpe ellers, og mange nye favoritter oppdages :) Jeg er egentlig ikke en våtserviettype, så vi får se hvordan det ender ;)