Sider

17.12.2010

H&M Man

Photos: Nitrolicious
jeg har en tendens til å falle for manneting. Under H&M sitt samarbeid med Lanvin så shoppet jeg bare ra herrelinjen. I parfymeriere ender jeg ofte opp med herreparfymer istedetfor dameparfymer. Og nå tror jeg jammen meg jeg ble mer fristet av H&M sin vårkolleksjon for herrer enn damer.
Jumpsuiten. Den grå genseren. Den grå buksa. Armyjakka med skinnlapper. Jepp. I'm in love.
I tend to fall in love with men items. Like Lafin for H&M, what did I end up with? A mens t-shirt. And shopping perfumes, what do I often do? But mens perfume. And now, it seems I'va fallen in love with H&M  Spring-line for men. Just look at that jumpsuit. Or that grey jumper. Or grey pants for that matter. Or that parka. yes. It's love.

3 kommentarer :

blabla sa...

Armyjakken og den grå genseren er AMAZING!

Mia sa...

HEIHEI til armyjakken! Den vil jeg ha ;)

Ladybird sa...

karobaro og Mia: jeg skjønner vi er føere berter som skal kjøpe herreklær ;)