Sider

10.12.2010

WOW!

Photos: Oracle Fox
Jeg har aldri vært ei jente som gleder meg masse til den dagen jeg gifter meg. Men jeg må innrømme at jeg nesten ble litt giftesjuk av å se disse bildene. Tenk å samle alle du er glad i til en heidundrende kjærlighetsfeiring på ei strand. I den kjolen. Sjekk den kjolen! Fantastisk!
I am not the marrying kind. I mean, I've never dreamed of a big white wedding. But seeing these pics, even I got a some wedding dreams. Just the idea, all the people you love, a perfect beach and THAT dress. Look at that dress. AMAZING!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Oj, så fantastisk! Både stemningen, ideen og ikke minst kjolen! Der så jeg også akkurat hva jeg ønsker meg. Tror jeg. :-)

Anonym sa...

Hvem sitt bryllup er dette fra?

Ladybird sa...

Anonym: Bloggeren, kunsteren og surferbaben Mandy Shadforth ;)

motejournalisten: Fantastisk bryllup, jeg ble nesten litt giftesjuk. nesten ;)