Sider

23.08.2008

220808 kveld


Photos: Ladybird
He he he..jeg kan ikke noe annet enn å le. Det ser i hvertfall ut som jeg har det moro på bildet. Det er antrekket fra igår kveld. Vi hadde en fantastisk bra festkveld med jobben. Moro! Veldig mye bra folk og bra stemning. Møtte forresten på Simen fra Moods of Norway...jeg tror han humrer litt enda etter det møtet. En smule sliten i dag, men herregud så moro det var.
Singlet fra New Yorker
Skjørt fra Warehouse
Belte og strømper fra H&M
Sko fra Bianco Footwear
-----------------------------------------
Last night was a blast. A big party with the people from work. It was alot of fun, alot of fashionable people and some heavy dancing. He he he... I also run into Simen Staalnacke from Moods of Norway, I think he is still laughing after that meeting... Emberresed? Yes, I am. Still fun though. Skirt from Warehouse, tank from New Yorker, belt and tights from H&M and some killer patent shoes from Bianco Footwear.

15 kommentarer :

momoiro-chan sa...

Det var et dritlekkert skjørt! Lilla og svart er jo så fint sammen også :)

Marte sa...

he he, hva gjorde du når du møtte han?;)

Utrolig stilig antrekk frøken! Jeg digger det - skjørtet var fab <3

Pinton sa...

søt du var!:) møtte han på torsdag, på motivasjonsforedrag:) vinglete fyr:)

Anonym sa...

Så utrolig fint skjørt! Hilsen Annema

Anonym sa...

Hehehe så søt du er!

Kjempefint antrekk forresten ;D

Jotti sa...

stilig skjørt!

m sa...

fint antrekk, fin pose :)

Anonym sa...

WOW! Så fantastisk fint!:)

Helene Sofie sa...

Jeg elsker antrekket!

Kamilla sa...

Hei!

Synes bloggen din er utrolig bra, har fulgt med på den i sikkert over ett år, men aldri kommentert før.

Har selv laget blogg nå, blir kjempeglad om du stikker innom!

Keep up the good blog,
Kamilla

Style Spot sa...

Jeg ELSKER antrekket ditt her! Det skjørtet er helt utrolig fint, og yaaay du har på de skoene ;)

Ladybird sa...

Momoiro-chan: Takk skal du ha!Det er veldig fine farger sammen ja :)

Marte: det er litt vsnakelig å forklare med få ord her, la oss bare si at jeg viste et veldig overraskende engasjement. Og det skal sies at han var en veldig blid kar :)

Pinton: he he he...det kan jeg tenke meg var en morsomt foredrag:)

Annema: Takk annema snuppa :)

Lena: he he he...takk og takk :)


Jotti: takk skal du ha, jeg var egentlig ganske fornøyd med det kjøpet :)

Maia: he he he...jeg hadde noen som ikke var så fine der og... ;)

Amie: Takk søtnosen :)

Ladybird sa...

Helene: Takk så mye, det var hyggelig å høre :)

Kamilla: så utrolig hyggelig å høre Kamilla, veldig hyggelig med slike kommentarer. det setter jeg stor pris på! :) Da må jeg jo sjekke ut bloggen din sporenstreks! ;)

Sunniva: hi hi...jeg tenkte meg du ville kjenne igjen de ja! De er nå godt brukt og jeg tyr ofte til de når jeg vet at jeg skal traske lenge rundt i hæler, for der er såp utrolig gode! Du er vel like glad i dine vil jeg tro :)

Marte sa...

he he.. du gjorde det ja;) søta!

Ladybird sa...

Marte: ja jammen gjorde jeg ikke det. Kan du se for deg at jeg knytter neven og sirkler den over huet som jeg skulle vært på et eller annet svært maskulint arrangement...mens jeg litt vel høyt kommer med et lite tilrop til Simen....