Sider

25.08.2008

Wanted

Photos: DAY Birger et Mikkelsen
Herlig kjole fra DAY Birger et Mikkelsen. Deilig kombinasjon av farger, eller ikke farger rettere sagt. Matriellmiksen gjør denne kjolen perfekt for mange av høstens tilstelninger. Jeg blir forresten bittelitt sur hver gang jeg tenker på mine utrolig rålekre DAY Birger bukse som ble stjålet...
---------------------------------------------
I love this dress from DAY Birger et Mikkelsen. Lovely colors, and a materialmix that makes this dress perfect for any occassion this fall.

6 kommentarer :

Marte sa...

stilig kjole!:)
Ble den stjålet? så kjipt.. hvor ble den det? :/

Ladybird sa...

Marte: Kjolen er kjempefin! :)
Dumme dumme meg la den igjen i bilen her i Oslo...kan ikke legge igjen noe synlig i en bil her vettu :)

Marte sa...

såpass.. stjeler de bukser også altså? he he.. ikke bra!

Ladybird sa...

Marte: he he he....ja jammen meg! Det verste er allikevel det som skjedde med kameraten til kjæresten min. Han hadde noen kronestykker og en banan liggende i bilen. de brøt seg inn, tok de få kronene og spiste opp bananen ;)

Katarina sa...

Me too like!!!:-):-)

Ladybird sa...

Katarina: I know! Den er så fiiin!