Sider

07.08.2008

Pimp my bikini



Photos: Ladybird
Det begynnte med at jeg en brun H&M bikini. Den hadde metallisk rosa kuler på snøringen. Etter min smak så det skikkelig bad ut. Derfor stakk jeg ned på perlehuset og kjøpte nye perler. Nå har jeg pimpa bikiniene mine. Litt må man jo sysle med.
--------------------------------------------
I bought a chocolatebrown bikini from H&M. It had these pink metallic pearls at the string. Not a goos look. So I decided to pimp my bikinis. I got new pearls and pimped away. DIY.

9 kommentarer :

Anonym sa...

den ble jo kjempefin. mye finere enn med de rosa perlene

Anonym sa...

Kjempefine ble de! Fikk lyst til å gjøre det samme med noen av mine nå ;D Takk for inspirasjon!

All That Glam sa...

Så fint det ble! Trengs bare litt fantasi, dessverre mangler jeg akkuratt det, men takk for tipset!

Tirill sa...

Nice!!

Style Spot sa...

så flott den ble! best å pimpe litt på bikiniene sine..da blir de jo helt unike ;)

Marte sa...

gøy å fikse litt selv :)

Ragna sa...

Ah, det er jo genialt! Har også sett på den bikinien men ikke kjøpt den pga de grusomme rosa perlene. Dette ble jo mye finere :-)

Hilde N sa...

Flink a gitt - den ble jo skikkelig stilig! Bare å håpe vi får en uke eller to til med sommervær nå da!

Ladybird sa...

Theme T: Thanks honey ;)

Til alle dere andre snellene som er så søte og kommenterer: Takk, det var da veldig hyggelig. Jeg syntes de rosa perlene var grusomme, så her måtte noe gjøres. Har hatt besøk av tantebarn i sommer og raidet perlehuset, så da fikk jeg en ide om at jeg skulle stikke ned dit og se om jeg kunne finne noe passende til bikiniene. Det er faktisk ganske inspirerende å gå innom der, man får en del gode ideer om ting man kan gjøre bare ved å gå å se på de ulike perlene....Igjen takk for at dere likte de ;)