Sider

20.08.2008

How to double your collection



Photos: Bianco Footwear
Er ikke den nye kampanjen til Bianco lekker? Jeg er en reklamefreak, det kan jeg lett innrømme. Jeg klager aldri på at motebladene er proppet med reklame, for jeg liker disse. Og jeg falt virkelig for denne kampanjen. Det øverste bildet er det desidert beste. Dere bør sjekke ut vidoen til kampanjen også, jeg synes den var ganske så sterk.
-------------------------------------------
I love Bianco Footwear's new campaign. How to double your collection. Especially the first picture are amazing, I love it. I am a freak for good advertising, so it is a pleasure to see these kind of ads. I advice you to check out the video for the campaign as well, you can find it here.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Ja den er kul den kampanjen. Er jo sant da:-) hehe

HG80.no sa...

Enig, den er steinkul! Kunne fort ha blitt corny og plumpt med et sånt tema, men Bianco er generelt bra på å balansere det provoserende med et passe subtilt og kredibelt uttrykk. Hvem er det som står bak, vet du det? Dansk kanskje?

Pia :)

Ladybird sa...

Camilla: den er fantastisk :)

hg80: Spot on, baby! Jeg elsker marketing som tør å provosere, uten at det blir tacky, og det klarer Bianco ofte :) Og du har ertt de vettu, det måtte jo være noen dansker, nærmere bestemt &Co. de gjør utrolig mange bar jobber, nettsiden deres er verdt en titt :)

Marte sa...

åh, de hadde jeg tenkt å poste for noen dager siden også, men så glemte jeg det;) utrolig stilige og morsomme :D

Ladybird sa...

Marte: ja de er virkelig flotte :) Får ikke nok av de :)

*SNYdesign sa...

Åh, den e jo bare genial den reklamen!!!

Ladybird sa...

*snydesign: Den er super! Elsker de flotte bildene :)