Sider

26.08.2008

Turbo


Photo: lancome
Batteridrevet mascara. Jeg er ikke helt overbevist. De nye mascaraene Turbolash (!) fra Estèe Lauder og Oscilliation fra Lancomè har en vibrerende kost. De skal visstnok påføre mascaraen med færre strøk. Hmmm...jeg har mine tvil anngående disse, er det toppen av latskap? Jeg vil gjerne høre fra noen som har testet dette fenomenet.
----------------------------------------------------
A vibrating mascara...that is supposed to be the newest thing in the makeup world. I am not sutre about that one. It is supposed to coat lashes fuller and faster. Still a sceptic. Lancomè releases their vibrating mascara Oscilliation and the batteryrun Turbolash (!) from Estèe Lauder are alson beeing released this fall. Have you tried it out?

12 kommentarer :

m sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
m sa...

haha. hørtes litt bisarrt ut

Ladybird sa...

Maia: Det høres noe spesielt ut ja ;)

*SNYdesign sa...

Sssskeptisk;)

Spis, løp, les sa...

Jeg ser for meg at den henger seg opp slik at alle vippene sitter fast og blir røsket av. Tror jeg står over :-)

Ladybird sa...

*snydesign: jeg og, veeldig skeptisk ;)

Kamillagorilla: med den kommenatern der, bestemte jeg meg for ikke å prøve denne ;)

Marte sa...

jeg er selvsagt nysgjerrig på den der - produktjunkiien vett;) men vi får se:) virker litt rart..

Ladybird sa...

Marte: hadde jo vært morsomt å høre fra noen som prøver den ;)

Anonym sa...

Jeg har prøvd den!
Et utrolig kult produkt! Maskaraen dekker vippene med farge på en delikat måte og gir masse volum. Jeg var redd fargen skulle legge seg i klumper, men det gjorde den overraskende nok ikke. Du må nok regne med å øve deg ett par ganger før du får ett perfekt resultat, med det er verdt det. Jeg er fan!
http://www.girlfriend.no/camilla-pihl/jeg-har-testet-vibrerende-maskara_/

Ladybird sa...

Camilla Pihl: Jeg har fulgt med på bloggen din en stund, tror det er første gangen du kommenterer her. Jeg leste anmeldelsen din av denne turbo maskaraen, men alltid glad for litt inside info om den i tillegg. Litt artig at du skulle kommentere akkurat i dag, i og med at jeg er 99,99% sikker på at jeg møtte deg på vei til jobb i dag, i Bogstadveien ;-)

Ladybird sa...

PS Camilla, er så dumt man ikke kan kommentere på blogge din ;-)

Ladybird sa...

Og nå har jeg fått testet den også ;)