Sider

25.08.2008

Blondejakker



Photos: Costume dk
Gå for en blondejakke i høst. Den cremefargede jakken til Alexa Chung er i perfekt kontrast til den enkle sorte kjolen. Eller gjør som Lady Victoria Hervey og kombiner med noen rå jeans. Uansett, det er en super look for sesongskiftet.
---------------------------------------------
Those lacejackets looks great. I love the contast against Alexa Chungs black dress, and the feminine touch to those rockgirl jeans that lady Victoria Hervey are wearing. It is a great look for late summer and fall.

4 kommentarer :

Marte sa...

Supercute look :)

Ladybird sa...

Marte: Kjempelekkert, flaks at jeg kjøpte en liten sort blondejakke på Mango for noen uker siden ;)

*SNYdesign sa...

Æ e overtalt! E i grunnen ganske skeptisk til blonder, aldri vært noe fan av det, men en søt blonde cardigan til ei rå bukse kan æ lik:) Har du noen råd ang. buksekjøp? Ønska mæ ei fet jeansbukse med litt sleng, små lommer og fiiin og god kvalitet denim???Har prøvd ei fin diesel, men vasken var ikke helt min greie...

Ladybird sa...

*snydesign: he he he...så bra! det gjelder liksom å rocke den opp litt, jeg liker det ikke når det er for søtt :) Hmmmm...nå tenker jeg her. jeg er veldig glad i Acnebuksene, men kan ikke komme på noen av de modellene som er perfekte etter den beskrivelsen. men du bør sjekke ut 18Amendment. Jeg tror de har noen perfekte bukser for deg! :) Og du, jeg elsker alt jeg ser av All Saints..så mye rått!