Sider

07.08.2008

Coming up


Photos: Beautybasket
Nå er det snart klart for en ny produkttest. Beautybasket sender meg en bodylotion fra herlige Mario Badescu, som jeg ser frem til å prøve. Den lover et sunt skimmer og vakker glød til huden, og ikke minst..en duft av sommer. Høres herlig ut spør du meg. Og hva er vel mer perfekt enn en god bodylotion når jeg kommer hjem fra en uke i sol og saltvann!?
--------------------------------------------
Looking forward to testing this body lotion from Beautybasket. It is said to give a healthy glow and a lovely smell of summer. It sounds to good to be true...it remains to discover.

2 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Heldiggris! Æ vil å være produkttester!!!!

Ladybird sa...

he he he...du kan tro jeg er klar for at jeg fikk bli det ;) Teste alle disse herlighetene :)