Sider

27.08.2008

Une fille comme moi




Photos: Une fille comme moi
Franske piker må være blant verdens vakreste. Og den stilen, det er bare å misunne dem, de har det i blodet. Jeg lot meg sjarmere av denne jenta. Sjekk ut resten av herligheten på une fille comme moi.
-------------------------------------------
There is now way beside the fact; french girls are stylish. The most chic in the whole wide world. I nearly fell in love with this one. Check out the blog Une fille comme moi for for more wonderful views.

7 kommentarer :

Katarina sa...

Åh for en herlig nettside/blog!! Å hvor mange utrolig skjønne mennesker. Thanks for at du delte linken!

Ladybird sa...

Katarina: Jeg vet, jeg elsker den siden. Den er så inspirerende!

Anonym sa...

elsker den siden. de har det virkelig i blodet! de kler seg så naturlig og laidback men alikevel ser de så utrolig bra ut.:)

Jotti sa...

genseren hun hadde på seg så utrolig digg ut!

Ladybird sa...

Maria: de er fantastiske de franske kvinnene, virkelig noen å se opp til ;) Og den siden, jeg drømmer meg bort...

Jotti: Den genseren ser fantastisk ut, jeg vil også ha... ;)

Spis, løp, les sa...

Den genseren kunne jeg bodd i! Men dessverre kan jeg ikke nok fransk til å finne ut hvor den er fra. Noen som vet?

Ladybird sa...

Kamillagorilla: Jeg vet, kan flytte rett inn i den jeg. Har trålet Ebay...ikke noe hell..tror jeg må tak i noen kan strikke jeg ;)