Sider

14.10.2011

Mari blogger om skjønnhet!

Photos: Skjønnhetsbloggen
Mari Ruus er en skjønnhetsjournalist som tidligere jobbet for MinMote. Jeg falt ganske fort for artiklene til Mari og fulgte med på det hun skrev. Det var veldig leit da hun sluttet i MinMote, da hun virkelig tilførte noe til den siden. Heldigvis startet hun opp å blogge i sin nye jobb, som skjønnhetsansvarlig i Det Nye. Skjønnhetsbloggen til Mari finner du her!
Mari Ruus is a Norwegian beauty journalist and writer. She used to work for the fashion site of one of the biggest newspapers in Norway. I always followed her blogging and articles. Then she quit that job. Luckily she started a new blog at her new job, as a beauty writer for the Norwegian magazine Det Nye. Here is her blog, in Norwegian.

4 kommentarer :

Heidi sa...

jeg liker også mari sin blogg godt:) en litt annen skjønnhetsblogg

Ladybird sa...

Heidi: Absolutt, og Mari er kul!

Mari sa...

Wow, tusen takk - dette var jammen hyggelig! Og kul a gitt, nå får jeg prestasjonsangst her :) Men det er veldig gøy å blogge igjen, savnet det litt mens jeg var borte.

Så spennende det blir med Spania da, gleder meg til å følge med videre! :)

Ladybird sa...

Mari: Du trenger ikke å få det minste angst Mari, vi digger bloggen din allerede ;) Så vær så snill, fortsett som nå ;))

Spania skal bli veldig spennende, gleder meg!