Sider

20.10.2011

201011

Photos: ladybird
Pååsatt har og hodeskjerf, det betyr at et etterlengtet frisørbesøk er rundt hjørnet. Og her er jeg, som dere kanskje ser. på plass hos frisøren min.
Tee fra Gina Tricot
Topp fra H&M
Cardigan fra InWear
Jeans fra Gina Tricot
Ullsokker fra H&M
Sko fra Bianco
Silkeskjerfet i håret er vintage
Kjeder fra Efva Attling
Tee and jeans from Gina Tricot, top from H&M, cardi from InWear, woolsocks from H&M, Oxfords from Bianco, silkscarf are vintage, necklaces from Efva Attling.

5 kommentarer :

Camilla sa...

en kul og laidback outfit. smykket er så fint!

Anonym sa...

Supersnyggt! Precis min stil.

Q sa...

Jeg digger dette!

God helg. :)

Maya sa...

Syns smykket ditt er så fint!

Ladybird sa...

Camilla: jeg digger Efva Attling sine smykker ;)

Anonym: jeg er veldig på den enkle stilen om dagen. Jeans, tee og en enkel genser ;)

Sunniva: Enkelt og superbehagelig ;)

Maya: jeg elsker det! :)