Sider

17.10.2011

Kveldsmums!

Photo: ladybird
Jeg liker å kose meg med en smoothie eller ferskpresset juice på kvelden, det er faktisk noe av det beste jeg vet! I kveld ble det en blåbærvariant med selvplukkede bær.
Eplejuice
En god håndfull nedfryste blåbær
En toppet spiseskje med chiafrø (fullpakket med sunne fettsyrer)
En spiseskje med Tart Cherry (inneholder masse antioksidanter og får meg til å sove som en baby)
Jeg blandet det sammen med stavmikseren og helte det over i et fint glass krabbet opp i sofakroken.

I love smoothies and freshly squeezed juices! Actually, it's on of my favourite thing when I'm craving something sweet and fresh. Tonights smootihe was made of blueberries, picked by myself.
Applejuice
Frozen blueberries
Chia seeds
Tart Cherry
 Mix it all together in a blender and enjoy!

2 kommentarer :

Anonym sa...

Lurt og godt!

Ladybird sa...

Veldig godt ;))