Sider

17.10.2011

Illusion d'ombre


Photo: chanel
Alle skryter av geleskyggene Illusion d'ombre fra Chanel. Jeg lurer på om jeg ikke må plukke med meg en slik neste gang jeg er ute og reiser. Jeg trodde jeg hadde mest lyst på den plommeaktige fargen som heter Illusoire. Etter å ha sett denne videoen ble det veldig vanskelig å bestemme seg for bare en.
Everyone are holding their thumbs up for the Illusion d'ombre eyeshadows from Chanel. I was thinking about getting that plum colored one called Illusoire. After watching this video I ain't sure I gonna be able to pick just one...

4 kommentarer :

Lille w sa...

Å nei, dette blir dyrt..

Jeg vil ha alle de hun bruker, og jeg vil se akkurat lik ut etter å ha påført de. Vakreste jenta. Hun kunne trolig ha solgt meg hva som helst.
Gleder meg spesielt til å prøve den gjennomskinnelige. Elsker litt ekstra skimmer, og spesielt nå om høsten!

Ha en fin dag:)

linda-mari sa...

Jeg vil ha alle.

HerBerryness sa...

Elsker Lisa Eldridge!

Ladybird sa...

Lille W: tusen tusen takk, håper du får en strålende helg! Akk..jeg klarer jo ikke å bestemme meg for farger! Jeg trodde jeg ville ha den aubergineaktige, så ble jeg fristet av den grønne, og nå er jeg litt på den gråsorte...og den helt hvitaktige fikk jeg lyst på når jeg så videoen...akk! Og ja, hun der kan lure på meg hva som helst!! ;)

linda-mari: jeg og. Og jeg kan ikke å legge lyenskygge engang! ;)

HerBerryness: Hun er jo bare helskjønn!