Sider

15.10.2011

Glitter og gull!




Photos: ladybird
Sist jeg var i Barcelona så kjøpte jeg med meg disse nail stickers'ene fra Sephora. Det har tatt meg en evighet å ta de i bruk og jeg kan ikke fatte hvorfor. Det er jo superenkelt! Jeg kjøpte også med meg noen superblanke i knallorange og noen herlige mørkelilla. Når jeg flytter til Spania så blir det nok mer shopping på favoritten Sephora...
Last time I visited Barcelona I got these nail stickers at Sephora. I love these superglam gold ones. I also got some shiny orange ones and some in a deep beautiful purple. Guess there gonna be a lot of shopping at Sephora when I move to Spain...

11 kommentarer :

Nanne sa...

Genialt, rett og slett! Hvorfor får man ikke kjøpt slike her hjemme?

Q sa...

Så fine! Jeg bestilte noen på eBay i går kveld, gleder meg til de kommer i posten. :D Kosta et slikk og ingenting. :)

blabla sa...

Veldig fint! Må du varme opp disse slik som Minx eller bare setter du de rett på?

linda-mari sa...

Slike vil jeg ha og!

L sa...

Sephora er bare magisk! Sist jeg var i Barcelona gikk det nesten 120 euro på en runde.. Haha. The shame. Sjekk ut Make-Up Forever, du kjenner kanskje merket fra før av, men jeg ble helt frelst etter å ha kjøpt øyenskygger, koster og eyeliner i USA og det er det eneste stedet i Europa jeg har funnet det foreløpig.

Strikkelaura sa...

Sånne kjøpte jeg med meg fra Sephora i Frankrike i fjor, og jeg har enda ikke brukt de. Innbiller meg at det er vanskelig, ehh..

Anonym sa...

Kult! Gleder meg til å følge deg i Spania!

Ladybird sa...

Nanne: det kan du si! Men jeg vil nok tro at det dukker opp snart ;))

Sunniva: Ebay er gøy! Håper de viser seg å være like geniale som disse dette var nemlig genialt enkelt ,)

Karobaro: Ingen oppvarming, man bare river av plasten på under og oversiden og setter de rett på, stryker de på plass med fungertuppen og bretter de rundt neglekanten og river av. As simple as that!

Linda-Mari: latterlig enkelt og knallfint ;))

L: Sephora er helt vannvittig bra, jeg brenner alltid av penger der ;)) Jeg har sett merket men ikke testet det ut enda. De har jo så mye farger og mange forskjellige produkter at jeg aldri har klart å bestemme meg for noe. Noen favoritter jeg bør teste?

Strikkelaura: de har blitt liggende i en skuff her og, så for meg at det var litt hazzle...men nå som jeg skal flytte må jeg jo bruke opp litt ting. Og det viste seg jo å være superenkelt! :))

Line sa...

Dette var fint! Hva heter fargen? Perfekt farge for å pynte litt på neglene i vintermørket. :)

camilla pihl sa...

Kjempefine!!! Jeg skal hamstre diss neste gang jeg suser forbi en Sephora! De er helt geniale!

Ladybird sa...

Line: Ohhhh..det husker jeg rett og slett ikke. Jeg mener de het noe med Gold eller glitter....

Camilla Pihl: hamstre i vei, disse er helt supre. De er ganske myke, så de sitter kjempegodt og varer mye lenger enn de litt stivere variantene! ;))