Sider

29.10.2011

Vinn deg en ny kjole pumpkin!

Photos: ladybird
Pumpkins, nå kan dere vinne denne kjolen fra InWear. Supersøt til litt tykkere strømper og en fluffy god strikkejakke. den er i størrelse 36, men vil også kunne passe en normal 38, da InWear er snille på størrelser. Den er i et mykt silkeaktig stoff som faller veldig fint og føles veldig behagelig.
Det eneste du trenger å gjøre er å legge igje en søt liten hilsen der du forteller hvorfor du burde bli den lykkelige eieren av denne kjolen. Legg igjen en hilsen i kommentarfeltet eller send til ladybirdsnest@hotmail.com Tvi tvi!
Pumpkins, do you wanna win? One lucky pumpkin will win this dress from InWear. it's a sice 36, but will work perfectly fine with a 38 as well. It's silky and feminine and will look great with wool stockings and a knitted jacket. Just leave me a cute little comment where you tell me why you should win. Leave it in the comment field or send it to ladybirdsnest@hotmail.com

26 kommentarer :

Anonym sa...

åhh for en nydelig kjole..så outfiten i hodet med en gang..vinner jeg denne kan jeg love deg den skal få bli med ut på vift ved mange annledninger...=)den og jeg skal bli gode venner:)) hihi tvi tvi
hilsen Ann-Kristin email:autkilen@hotmail.com

2nigirl sa...

akkurat trenger jeg en nydelig kjøle :) ha en god helg!

Ida sa...

Den var fin! Jeg satt akkurat å tenkte på at jeg burde handle inn noe nytt i klesskapet, men lommeboka er så og si tom! Bloggen din er alltid inspirerende og morsom å lese!

Ha en fin helg.
Ps- håper du fortsetter bloggingen etter du har flyttet til spania.

Anonym sa...

Jeg har alltid vært en jeans jente , men i det siste har jeg fått dilla på kjoler og skjørt.

Trine sa...

Hmm.. Kanskje fordi jeg fyller 30 neste lørdag og ønsker meg den veldig? Ikkje så kreativt, men veldig sant! :)

Ellers, tusen takk for all inspirasjon og gode vibber jeg får av å lese bloggen din!

- K sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
- K sa...

Kanskje fordi man er en student med ekstremt lavt budsjett om dagen? Håper du fortsetter med bloggingen fra Spania! :D

Tabs sa...

Hei :) Jeg håper på å vinne fordi lommeboken min nettop ble frastjålet :( Kos deg i Spania :)

ritas88 sa...

Hei :) Har nettopp vært gjennom runder med jobbintervjuer og nerver og fikk denne uken vite at jeg får jobben som jeg har aller mest lyst på! Så denne kjolen hadde vært en fin belønning ;) Ønsker deg en finfin helg!

Elisabeth sa...

Utrolig fin kjole som jeg ser for meg med de perfekte prikkede strømpebukser og litt kraftige boots-)) ønsker meg veldig-)) takk ellers for en superfin blogg, starter alltid med din. Elsker de små videoene spesielt. Ha en fortsatt fin helg-).

Elin sa...

Etter 20 år i helsesektoren, med kvitklær, har jeg fått meg kontorjobb. Hjelp!!! Har ikke så mye å ha på meg...

Guro sa...

Åh! Denne kjolen har jeg siklet etter siden i våres, men fant alrdi en i min størrelse! Du aner ikke hvor mange butikker jeg har vært innom for å finne en i str 36! Det må jo være skjebnen hvis jeg vinner nå, den kjolen er så nydelig og jeg har ønsket meg den et halvt år...

Anonym sa...

Oj ! Fin kjole ! Hmm.. Jeg burde være den lykkelige eieren av denne kjolen fordi ei jente kan ALDRi få nok av slike flotte plagg i skapet ! :)

Tonje sa...

Wow for en nydelig kjole!! Hvis jeg er så heldig å vinner den skal jeg bruke den om 3 uker!! Da er jeg forhåpentlighvis kvitt min høygravide mage og holder min nyfødte hjerteknuser i armene! Jeg tenker at hver dag er en fest!! Og hvorfor spare på finstasen til helgene og festene!!Jeg kan nesten ikke vente til å komme inn i garderoben min og pynte meg igjen!! Tusen takk for en inspirerende, motiverende og utrolig sjarmerende blogg!! Mange gode høst klemmer fra Tonje

Cecilie sa...

Ååhh jeg er en sucker for mønster!!! Jeg prøver lykken. Den faller nemlig rett ned i min gate -kjolen skriker Cecilie ;)
Den hadde passet perfekt til 30 årsdagen jeg skal i neste helg(som jeg enda ikke har kjøpt kjole til) - med killer high heels uten strømpebukse. Oh lala
God helg, søte snuppa

Li sa...

Sikke fin den er! Jeg kan se på den, at den gerne vil hjem til mig og bo. Og jeg har lige præcis en tom plads i skabet til den. Det skal blive et godt ægteskab, hvis jeg vinder kjolen.

Anonym sa...

Elsker kjoler! Elsker bloggen! men hater denne helgen - er syk :( Hilsen Solveig

Sissel sa...

Etter et langt og hardt svangerskap og med påfølgende kolikkbaby i 4 mnd, så føler jeg meg litt som en vridd vaskefille! Har ikke hatt ork til å pynte meg på leeeenge, men har begynt å våkne litt igjen. Derfor hadde det vært kjekt med en ny fantastisk kjole:-)krysser fingrene, ha en fortsatt god dag!

Victoria sa...

Den var jo superfin! Skulle gjerne gjort plass til denne i klesskapet..!
Etter jul skal jeg tilbake på skolebenken og studere igjen etter flere år. Siden jeg ikke får mer studielån, og må klare meg på et minimalt budsjett, har jeg bestemt meg for å forsøke et år uten shopping. Et nytt tilskudd til garderoben før den tid hadde altså gjort underverker;)!

Ellers takk for en veldig koselig blogg - må innom hver dag!

Anonym sa...

For en nydelig kjole! Jeg har nettopp levert masteroppgave, flyttet til Oslo og driver med jobbsøking (som tar tiiiid) - så en vakker kjole som denne hadde vært et lyspunkt i en ellers litt grå hverdag :)

-Christine

Anonym sa...

Jeg krysser fingrene for min vinnerlykke! En ny kjole hadde vært fantastisk utover høsten.. Inwear og Ladybird love!

Kristin sa...

Jeg krysser fingrene for min vinnerlykke! En ny kjole hadde vært fantastisk utover høsten.. Inwear og Ladybird love!

K sa...

E.L.S.K. Rocka, men laydlike! Litt som deg og din blogg. Er fast leser og digger din inspirerende, stilfulle, moteriktige og ideerike blogg! Elsker å drømme meg bort i din moteverden:) stå på, inleggende blir bare bedre og bedre!

amila sa...

We will miss you in Nor. Jeg MÅ jo bare ha et minne fra deg før du reiser fra oss...sukk:( Jeg skal bruke den med mine nye bianco heels nå i partysesongen og med tykke srømpebukser og strikkejakke på kalde høstdager. Pick me please!!!!!

Anonym sa...

Jeg vil ha den!:):)

Digger bloggen din, finner så mange tips til Osloturene mine!

Mvh Caroline H

Anonym sa...

åå, den var fiiin!! jeg jobber å sliter i to jobber som jeg mistrives i. og lønna strekker fremdeles ikke til. så har ikke kjøpt meg noe ny kjole på lenge! så det kunnet hjulpet med en liten oppmuntring, og kanskje noe fint å ha på seg til jul;)