Sider

19.10.2011

Lisa Eldridge - frøken sminkefin!



Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jeg er en noldo når det kommer til sminke. Synes det er kjempegøy, elsker å kjøpe produktene...men er rimelig dårlig på å virkelig utnytte all den fine sminken min. Er rett og slett ikke så flink til å sminke meg. Heldigvis har jeg oppdaget Lisa Eldridge, en av disse youtube-dronningene. Nå skal det bli andre boller!
I've said it before, and I will say it again. I'm crap with makeup. I love makeup, I love buying new products, I love a fresh look...I'm just not that good at doing my makeup. Finally I discovered Lisa Eldridge. This amazing youtube-beautyqueen. I might even handle my makeup after watching this.

2 kommentarer :

Lin sa...

Hun er virkelig sååå flink og lett å følge! Hun er ikke sånn som forsøker å selge sminke, noe flere andre er.
Eneste som er synd er at jeg har en helt annen hudtone og hårfarge enn henne, så jeg må oversette fargene.
Og det er jeg ikke så god på.

Takk for bra tips om videoer!!

Ladybird sa...

LIn: hun er helt rå, jeg ble sittende å se video etter video. og jeg er egentlig ikke så glad i sminkevideoer, med mindre de er av dette kaliberet! Også er hun jo bare så slkønn, jeg blir jo helt betatt jeg. jeg har heller ikke de samme fargene, men jeg har da snapper opp et tips eller tiiii! ;)