Sider

03.10.2011

Bright and Early


Photos: ladybird
"Whaaaaooo...you look sexy today! Think I'm falling in love with you..." og "Want a cup of coffee? And perhaps a stroll in to the park..." står det på mine to søte kopper fra Sia. Te smaker ekstra godt fra disse, morgen som kveld, Og de får meg til å smile.
"Whaaaaooo...you look sexy today! Think I'm falling in love with you..." and "Want a cup of coffee? And perhaps a stroll in to the park..." is written on my tea mugs. Aren't they the cutest? The morning tea certainly taste good in these ones. And they make me smile...

4 kommentarer :

Nanne sa...

Herlige meldinger å våkne opp til:) Kjempefin julegaveidè, faktisk, hvis de fortsatt finnes i butikken, da.

Anonym sa...

Fantastiske! :) hvor har du kjøpt de?

Anonym sa...

Jeg vil også ha disse koppene! Kor, kor, kor?? :-)

-Kaffe-camilla

Ladybird sa...

Nanne: Jeg kjøpte de i fjor, så jeg tviler på om de finnes fortsatt. med mindre de har lagd de et år til da, hender jo de gjør det med ekstra populære ting ;)

Anonym: kjøpte de på en interiørbutikk på hamar i fjor ;)

Kaffe-Camilla: Disse koppene hadde jo vært midt i blinken for deg da ;) Jeg plukket de opp pa Hamar i fjor, med verdens søteste matchende mugge...tviler egentlig på om de er å oppdrive. Skulle gjerne hatt flere av de selv! ;)