Sider

30.10.2011

Time for tee

Photo: ladybird
Det er langt mellom hver gang jeg finner de perfekte t-skjortene. De skal være løse i passformen, myke og falle litt tungt. Slik som disse. Fine tee's fra Bik Bok. Jeg tror jammen meg jeg bør kjøpe noen flere når jeg først er i gang...Og dere, gå gjerne opp en størrelse for en løs fin fit!
I love a perfect tee. But they are not that easy to find! This weekend I found these ones at Bik Bok. Soft material, loose fitting and it is just the way I like it. I think I need to go back and get some more of these.

4 kommentarer :

Guro sa...

Jeg har flere av de allerede, de er kjempegode! :)

Camilla sa...

Takk for tipset:) de må sjekkes ut! Håper du har hatt en fin helg:)

Anonym sa...

Hei, søte ladybird!

Jeg vet du har sagt flere ganger før hvilket kamera du bruker, men nå finner jeg det ikke igjen. Skal kjøpe meg et nytt et, og husker jeg var interessert i å sjekke ut det du hadde :) Det var en mellomting mellom kompakt og speilrefleks, hvis jeg ikke husker feil?

Lene

Ladybird sa...

Guro; Helt suverene, jeg har allerede kjøpt flere i samme farger ;))

Camilla: Må sjekkes ut, og god helg til deg!

Anonym: Jeg bruker to kameraer for tiden, et kompaktkamera Ixus 980is og Olympus PEN. Er veldig glad i begge to :)) Olympus PEN er et slikt hybridkamera, en mellomting mellom speilrefleks og kompakt. Tar flotte bilder og er lite og nett! :)