Sider

30.10.2008

301008



Photos: Ladybird
Jeans fra topp til tå. Jeg har en pjuskedag i dag jeg, sliten rett og slett. Føler meg som en lurvete hundevalp som har vært en runde i tørketrommelen. Men det går seg til.
Jeansskjorte fra H&M
Jeans fra Loveli
Booties fra Bianco Footwear
-----------------------------------------------------------------------
Jeans all over. Jeansshirt from H&M, jeans from Loveli. Booties from Bianco Footwear. I hav eone of those bad days today, tired and need some TLC. But I'll hang in there.

2 kommentarer :

Anonym sa...

hvorfor tar du aldri et skikkli bilde av skoene du har på? :)

Ladybird sa...

Anonym: Det kan jeg selvfølgelig bli flinkere til. Noe av grunnen er nok at jeg alltid er på farten og reiser mye og at jeg ikke alltid har tid, men det er bare å ta seg tid ;) Dessuten er kameraet min inne til reperasjon, så nå må jeg klare meg med et ikke fullt så bra mobilkamera ;) Men jeg skal prøve å bli flinkere :)