Sider

27.10.2008

CPH


Vi fikk noen få solfyllte timer i Københavns gater.
--------------------------------------
We got a few hours in the city in between work. In lovely sunshine!

Kjole fra Pull and Bear
Cardigan fra Zara
Hatt fra H&M
T skjorte fra H&M
Klokke kjøpt i Thailand
---------------------------------------------------
Dress from Pull&Bear, Cardi from Zara, t-shirt and hat from H&M.

Sko til å bli glad i.
--------------------------------------
I love these heels.
Deilig middag på Eighty8
-------------------------------------
Lovely dinner at Eighty8

Skjørt fra Acne
Strømper fra Acessorize
T-skjorte fra H&M
--------------------------------------
Acne skirt, stockings from Acessorize, t-shirt from H&M
Hermés


Marlene Birger
Photos: ladybird
Mmm..lekre Gucci booties med gullnagler
--------------------------------------
Lovely gold studded booties from Gucci.
København er en fantastisk by. Jeg vil tilbake snart, gjerne for å nyte byen med kjæresten.
--------------------------------------
Copenhagen is fantastic. Would love to go back soon, just to spend a weekend in Copenhagen with my boyfriend.

6 kommentarer :

Style Spot sa...

Så mange fine bilder fra København og så flotte antrekk! Likte spesielt godt det antrekket med leopardstrømpene..du har virkelig inspirert meg til å kjøpe meg slike nå, kjære deg :) Håper alt er strålende med deg!

Ladybird sa...

Sunniva: Takk skjønne, du har som alltid veldig hyggelige kommentarer som gleder en sliten København farer ;)Som du sikkert forstår har jeg det atrålende, kan ikke klage når man akkurat har kommet hjem fra en helg med mote og jobb i københavn :) Jeg vil absolutt anbefale deg å stikke å få fatt i noen leopard strømper. Det blir nok mer leopard på meg denne sesongen ;)

Salatbolla sa...

stilig!! =) jeg å vil til kjøøøben!!;)

K.Line sa...

I LOVE those tights!

Ladybird sa...

Siri Malene: Anbefaler deg å ta turen ;)

Ladybird sa...

K Line: I knew you would like em ;)