Sider

01.10.2008

I'm back


Photos: Ladybird
Her ligger jeg rett ut på kirurgisk avdeling på et sykehus i Riga. Ligger og ler litt av det komiske i hele situasjonen.

Jeg har tilbragt de siste fem dagene liggende rett ut med en ganske så intens matforgiftning, i Latvia. Det hele toppet seg da jeg ble sendt til sykehuset i ambulanse for en konsultasjon med en kirurg. Det gikk jammen meg bra det og. Nå er jeg tilbake i Norge, ganske sliten, men glad for endelig å kunne spise mat igjen.
---------------------------------------------
I'm back! Finally. Food poisoning is no fun, and it doesn't make it better when your in a foreign country. But now I am feeling better, and I am back in Norway.

8 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Godt du er tilbake, og godt det går bedre med deg! Blir jo litt bekymra når du er borte over lengre tid. :)

momoiro-chan sa...

Uff, stakkars. Det hørtes ikke fint ut :/
Godt at du er tilbake og føler det bedre da! God bedring :)

Ladybird sa...

Line og Momoiro-chan: Dere er nå søte da :-) Takk takk! Det er veldig deilig å være tilbake også ;)

Vertiginoso sa...

OOOOoooh Frankly Hope You're felling better !!!

A Bientôt, Antoine

Marte sa...

Huff, ikke bra!
Godt å komme hjem etter noe sånt da:)

Ladybird sa...

Marte: Senga er ekstra god hjemme nå ja ;)

Anonym sa...

Uff da, høres ikke ut som noen hyggelig opplevelse. Bra du er oppe og går igjen!

Ladybird sa...

Sharon: i ettertoid er det ganske komisk, men det var det ikke da det pågikk ;)