Sider

23.10.2008

Shimmerstøv


Photos: Beautybasket
En av de kommende dagene havner det en pakke fra Beautybasket i postkassa mi. De har sendt meg Youngblood Shimmerdust i fargen dusk. Et lysreflekterende produkt som skal være knall til både ansikt, kropp og hår! Det kan jo bli spennende å teste ut. Følg med, anmeldelse kommer når jeg har testet ut skimmerstøvet.
-------------------------------------------------
Beautybasket sent me Youngblood Shimmerdust in Dusk. A light reflecting shimmer product for face, body and hair. Multi purpose in other words. A review will be posted when I have tried it out.

2 kommentarer :

Marte sa...

gleder meg til å teste mer youngblood. er så fornøyd med foundationen fra det merket:)

Ladybird sa...

Jeg blir litt spent på den foundationen som du skryter av jeg da;) Kanskje jeg burde teste den også. Skal bli spennende å teste dette multi shimmerproduktet også ;)