Sider

25.10.2008

Pladask










Photos: Sabrina Dehoff homepage
Jeg falt pladask for Sabrina Dehoff sine smykker første gangen jeg så de. Må ha! Det bor en liten praktisk sjel i meg som tror jeg kanskje kunne klart å lage noen slike tøybånd smykker selv. De er så fine. Jeg vil vil vil ha!
-----------------------------------------------
I fell hard for these beautiful pieces. I wan't it, and I wan't it now! Lovely jewerly from Sabrina Dehoff. Maybe some of them could be a nice DIY project...

4 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Åh! De var jo helt råe!!!Hvor kan jeg få tak i de?

Rakel sa...

det var utrolig fete! er det dyrt?:-D
tror ikke jeg hadde klart å lagd dem sjøl

Ladybird sa...

*snydesign: de er helt fantastiske. De er å få tak i noen danske butikker, eller på youheshe.com for eksempel ;) Elsker elsker elsker disse smykkene!

Ladybird sa...

Rakelmirakel: De er såååå fine, jeg har nesten ikke ord. De koster fort noen hundrelapper ja, litt avhengig av størrelse og materaiel. Mange ligger på 600-700 kroner. Jeg tror kanskje jeg skal se om jeg kan bli inspirert til å lage noe i den tilen ihvertfall...