Sider

17.06.2009

Anmeldelse av glominerals sin DVD








Photos: ladybird
For ikke så lenge siden fikk jeg tilsendt en pakke fra Makeupmekka. Den inneholdt en glominerals instruksjonsDVD med tips om sminketeknikker og sminkeprodukter. denne DVD'en får man automatisk hvis man handle glominerals for mer enn 1.200,- på siden deres.
Jeg leser stort sett alle skjønnhetsreportasjer i magasiner og følger med på flere beautyblogger, så jeg trodde egentlig jeg hadde hørt det meste før. Men nei du, jammen meg fikk jeg meg ikke en liten overraskelse. Jeg lærte faktisk et og annet av denne DVD'en (og ble veldig fristet til å kjøpe maaange produkter).
+
Jeg ble spesielt overrasket over hvor lite jeg viste om ulike børster og hvorfor du skulle bruke de. Det var ikke så mange børster de tok i bruk i videoen, og jeg innså fort at jeg fint kan fornye børstene mine og starte å bruke de jeg har litt annerledes.
Jeg lærte meg noen nye teknikker, fikk spesielt en liten overraskelse med hensyn til teknikk ved påføring av øyenskygge.
Jeg oppdaget noen nye produkter som jeg tror jeg hadde hatt stor nytte av. Og de ramser også opp alle produktene etter hvert innlegg, så du slipper å notere som en gal.
-
Den ene frøkna, en av makeupartistene, hadde en temmelig irriterende uvane. Hun snakket så ekstremt tydelig at jeg trodde jeg så på en DVD med engelskkurs en periode. (Men det er tross alt en ting man bare får prøve å overse).
Ok, så tok jeg feil da. Jeg trodde faktisk jeg viste mer om makeup enn jeg gjorde. Men nei, så takk til Makeup Mekka for dette testproduktet.
---------------------------------------------------------
Makeup Mekka sent me this DVD from glominerals, showing some makeup-looks and techniques. I really didn't think a DVD would learn me anything I haven't allready heard. I thought I needed a makeup artist to learn more. But I was wrong. This DVD really made me understand that I didn't know that much about brushes or some techniques that I thought in the beginning. So thank you, Makeup Mekka, it really came handy!

3 kommentarer :

Camilla sa...

Har hørt at Laure Mercier sine børster er de beste.

Linn Emilie sa...

kult :D høres ut som en interessant DVD

Ladybird sa...

Camilla: Takk for tipset, verdt å sjekke når jeg kjøper meg noen nye ;)

Linn Emilie: jeg fikk meg en overraskelse jeg, de fikk lurt inn endel triks på den DVD'en!