Sider

03.06.2009

Er det mulig...


Photo: Ladybird
Er det bare jeg som får fnatt av strømpebukser?! Enten er de for høye på livet, for lave på livet, for stramme i strikken, har en ikke-eksisterende strikk, for langt skrev, for korte bein, for lange bein. Eller er det bare jeg som er misformet. Akk og god natt!
-----------------------------------------------
What is wrong with stockings and tights? Or more accurate, is there anything right about stockings and tights? They are too high on the waist, to low, too short legs, too long, too tight, too loose...or is it just my body that is misshaped.

14 kommentarer :

Camilla sa...

Neida, har samme problem jeg også. huff altså

Sandra sa...

Kunne ikke vært mer enig, og jeg kunne ikke sagt det bedre selv! ;)

Linn Emilie sa...

...og de rakner om ene neglen er litt flisete...helt enig med deg, kan de ikke lage "perfekte stålstrømpebukser" som passer perfekt og ikke er tight el blir ødelagt :D

Ladybird sa...

Camilla og Sandra Marie: Gode tips om perfekte strømpebukser taes i mot med stor takk ;) Håper noen har funnet den perfekte der ute...

Linn Emilie: For ikke å snakke om de riftene man får bare man pakker de ut av forpakningen ja, og neglene da, de tar jo knekken på alle strømpebukser før man har fått de på...arg!

Ida K sa...

Hehehe, amen to that! Sliter med akkurat samme greia :P

Malin sa...

Jeg HATER strømpebukser. Det er det mest ukomfortable jeg vet om. Men de fra Pierre Robert som selges på butikken er ikke like ille som resten. Det jeg hater mest er vel at jeg får til å lage hull på de hele tida... ikke når jeg tar den ut av pakken eller pga. en flisete negl... men pga. ringer og armbånd.

Sandra sa...

http://www.style.com/vogue/voguedaily/

Kanskje disse Rag and Bone track pants'ene kan bli en erstatter for håpløse strømpebukser?! :) Eller i det minste et alternativ frem til man finner de perfekte?

Pierre Robert må du styre unna. Det gikk hull på samtlige etter bare to bruk. Altfor dårlig! Da kan man like godt kjøpe fra f.eks. H&M, som jo fører billigere strømpebukser. Når jeg finner noen som både sitter perfekt, og som ikke revnes ved første bruk skal jeg gi lyd fra meg. :)

Anonym sa...

Jeg har funnet noen som faktisk er ganske ålreite på HM. Ganske lave i livet - som jegt liker - og med bred og ikke så stram strikk. Men den holder seg fortsatt oppe. Den rakner jo sånn som andre strømpebukser, men ikke helt med en gang. Absolutt en favoritt til nå.

Ladybird sa...

ha ha ha...bra det ikke bare er meg! Det er virkelig irriterende, de graver seg inn i sideflesket og gir deg en fasong som ikke ligner noe! Ubehagelig er det ogdå, alltid en lettelse å vrenge de av...

Jeg har brukt noen fra H&M, men synes de blir så stygge i vask...jaketn fortsetter :)

Og en annen ting, er det bare jeg som klær noe veldig i huden etter å ha sittet lenge med strømpebukser? Ikke nylontypen, men de tykkere?

Ladybird sa...

he he he...det er jo slik som de fra Rag&Bone de ser ut etterhvert uansett ;)

Sandra sa...

Haha, ja det har du forsåvidt rett i! ;)

Jeg kjøpte meg et par blonder strømpebukser fra H&M for en kort tid siden, men da jeg tok de ut av pakken viste det seg at det bare var blonder opp til knærne. Da var jeg på nippet til å klikke sånn som hun i WASA reklamen. Er det ikke det ene, så er det det andre når det kommer til strømpebukser. ;)

Ladybird sa...

ha ha ha...det er skuff! Men jeg må innrømme at det hørtes ut som de var litt tøffe of...selv om jeg hadde følt meg temmelig lurt om jeg hadde trodd det var helblonde ;)

Marte sa...

eeeniig.. :D

Ladybird sa...

De ler godt av meg på jobb når jeg får kløanfall og sitter med strømpebuksene rundt anklene ;)