Sider

18.06.2009

Grønne fingre


Photos: ladybird
Da jeg var i Riga fant jeg disse søte boksene, og de ble med meg hjem. Det er en liten boks, akkurat som en brusboks, som man kan plante frem ulike planter i. Jeg kjøpte en med jordbær og en med mynte. Så nå skal det forhåpentligvis bli et par planter til på balkongen min.
-----------------------------------------------------
I bought these two boxes in Riga. Like two soda boxes, not including the soda but seeds. And now I'm soon testing out if these two want to grow in my balcony. Maybe I'll soon have astrawberryplant and a spearmintplant.

7 kommentarer :

Frøkna på Haugen sa...

Stilig! De har hatt en variant på Designtorget, men ikke jordbær og mynte. (til jul har de mini juletre og svibler) Geniale greier! :-)

Ladybird sa...

Ahhh...de er jo så søte da, det hadde jo vært en kjempesøt førjulsgave til en venninne! Takk for tipset!

Camilla sa...

Så fine:-)

Ladybird sa...

Camilla: de er søte :)

Tigerlilje sa...

kjempesøte.

Linn Emilie sa...

superkule :D
PS: ta en titt innom konkurransen jeg har på gang, du kan vinne gode produkter fra "home & spa" :D
http://chocolatesushi.blogg.no/1245385673_konkurranse_konkurran.html

Ladybird sa...

Blir spennende å se om det blir noen planter av de da ;)