Sider

08.06.2009

Hva ble med hjem?


Photos: ladybird
Jeg var innom Zara en tur i dag. Handler mye mer på Zara i Riga enn i Oslo av flere grunner; alt det fine blir utsolgt på en-to-tre i de norske Zarabutikken, de godbitene henger som regel igjen i Riga butikkene, utvalget er litt annerledes i Riga, finner meg alltid veldig mye fint på salget faktisk (de har en litt annen smak her borte).
Disse plaggene ble med inn i prøverommet. Et av de ble med hjem. kan du gjette hvilket?
---------------------------------------------
I did some shopping at Zara in Riga today. I tried on all these items, but only one came home with me. Make a guess!

10 kommentarer :

Katerina sa...

Thank you for visiting my blog and your comment :)

momoiro-chan sa...

Den lange kjolen?

K.Line sa...

Lovely! The grey skirt?

Rati sa...

skjørtet kanskje?
På Zara på Kolbotn blir forresten ikke ting utsolgt så fort.. alle de tingene i prøverommet har vi på kolbotn ;)

Ladybird sa...

GreatKate: My pleasure ;)

Rati; he he he...det er ikke uten grunn at jeg tar meg turen innom Kolbotn butikken når jeg er i de trakter, har jeg funnet en ting jeg bare må ha og det er tomt inne i byen...så er det Kolbotn neste ;)

Cecilie sa...

Hmm jeg tipper den lyse vest/toppen ;-)

Trine sa...

Tipper kjolen!
Ellers var det mange fine plagg her...søøøt bluse <3

Ladybird sa...

Det ble den RØDE KJOLEN ;)

It was the RED DRESS ;)

Zava sa...

Haha, skulle akkurat til å gjette det ja :D Blir superfin på deg den!

Ladybird sa...

Zava; he he he...spot on ;)