Sider

06.06.2009

Sêstdiena Riga

Photos: ladybird
Fremme i Riga i dag og har hatt en glimrende lørdag. Været er på bedringens vei og jeg ser frem til noen fine dager her nede sammen med mans draugs, altså kjæresten min. Han er for øyeblikket handyman og skifter hjul på sin BMX sykkel. Noe som er ganske underholdende for min del.
-----------------------------------------------------
I'm in Riga and love it as always. The saturday, or sêstdiena as you say it here, have been great! I'm looking forward to some great days in a city that starts to feel a bit like home.

4 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Lekre bilder! Jeg vil til Riga, har jo vært i både Tallinn og Vilnius, så nå mangler bare Riga!

Ladybird sa...

*Snydesign: Jeg skal proppe deg med tips den dagen du drar hit ;)

*SNYdesign sa...

Gleder meg:)Men først går turen til London, så Antwerpen;)

Ladybird sa...

Åhhh heldige deg, kan tenke meg du gleder deg maksimalt til å komme tilbake til London! Og Antwerpen, spennende, der har jeg aldri vært. First time?