Sider

03.10.2009

Bonnie&Darling

Jentene bak Bonnie&Darling i Costume
Butikken finner du i Toftes gate 30, like ved Birkelunden trikkestopp.





Photos: ladybird, googlet
Smykker fra Everyday Princess

I dag var innom den lille butikken Bonnie&Darling i Toftes gate på løkka. Bonnie&Darling er en liten butikk jeg oppdaget da en venninne av meg begynte å arbeide der. De har blant annet godbiter fra Soaked in Luxury, Saint Tropez, Lisbeth Dahl, Durance (som har herlige duftlys og deilige romsprayer), Nümph, Bigalow og noen herlige vintagefunn. (Jepp, det er her jeg kjøper mine herlige mynteluktende lipglosser fra Bigalow). Butikken har også et utvalg av Everyday Princess smykkene, herlige norskdesignede håndlagde smykker. Jeg anbefaler dere en tur innom Bonnie&Darling neste gang dere er i nærheten av Birkelunden.
Today I went by Bonnie&Darling at Birkelunden. A small cute store with a great mix of brands like Lisbeth Dahl, Soaked in Luxury, Nümph, Bigalow and Durance. The storeowner also designs her own jewellry line called Everyday Princess. Lovely pieces! Stop by next time you are nearby.

2 kommentarer :

Tessi sa...

Jeg Elsker everyday princess!

Ladybird sa...

Tessi: De har utroli flott smykker :) Du må melde deg på konkurransen da! ;)