Sider

04.10.2009

Tweezerman - i grevens tid




Photos: Ladybird
Jeg tror Makeupmekkajentene har fått med seg at jeg har vært hos Fred, selveste øyenbrynsdesigneren. I går dumpet det nemlig ned en Tweezerman pinsett i reiseetui i postkassen min. I grevens tid! Jeg sverger allerede til kvalitetspinsetter, da forskjellen er enorm. Men en tweezerman har jeg aldri testet før. Og i et lite reiseetui, det er jo perfekt for meg som alltid er på farten. Nå skal det nappes for å prøve å oppretteholde mine nye "designerbryn". Dere får selvfølgelig en tilbakemelding på hva jeg synes om denne pinsetten etterhvert.

Apropos øyenbryn, etter at jeg fikk ordnet brynene mine hos Fred så føler jeg at hele ansiktet kommer bedre frem, alle trekkene og ikke minst fargene i ansiktet. Jeg trenger nesten ikke noe sminke for å føle meg fresh, fargekonbtrastene i ansiktet kommer så godt frem nå. Nok en grunn til å vurdere et besøk til Fred.
What a perfect timing! Makeupmekka just sent me a Tweezerman tweezer in an convenient travel size. Perfect, since I just got my eyebrows designed. A quality tweezer is an whole other story tahn those cheap ones, it's a different world. Si, I hope this one live up to it's rumour. And of course I'll keep you posted, a review are coming up when I've had some time testing it.

4 kommentarer :

2nigirl sa...

ooh i have mine in red and im lovin it! it makes such a big difference with the cheapy ones. It pulls out even the tiniest hair in my eyebrows. Pretty much sure you'll gonna love yours.

ana sa...

God pinsett er kjempeviktig de er hellige og øremerket bryna mine. Blir veldig sint om noen har lånt den og tatt den i bruk til alt mulig hehe.

Anonym sa...

Helt sikker på at du ikke fikk sponset time hos fred?

Ladybird sa...

2nigirl: I have no doubt, those cheap ones doesn't work at all. I am looking forward to get to know this one ;)

ana: Det er utrolig viktig! Og jeg er så enig med deg, man kan ikke komme her og bruke godpinsetten til hva som helst ;)

Anonym: Jeg kan forstå at du spør, siden jeg skryter uhemmet av Fred. Men jeg hadde skrevet det hvis det var tilfelle, jeg er opptatt av å gi et riktig bilde av ting her og er veldig klar på når jeg har fått produkter og når jeg har kjøpt de selv.

Så all skryten og utbroderingene om hvor fantastisk flink han er, de er sanne :) Men jeg kunne gjerne tatt i mot provisjon på alle kundene jeg har sendt til han, for det begynner å bli en del ;)