Sider

23.10.2009

Frøken karamell

Photo: ladybird
Til deg kjære snuppa. Håper du koser deg masse på middag i kveld. Jeg vet du ser fantastisk ut. Jeg vet du er i godt selskap. I morgen drar jeg til Køben. Køben har Kastrup. Kastrup har Starbucks. Starbucks minner meg om en fantastisk tur med deg i sommer. Jeg skal definitivt ta en meg en Caramel frappe, Grande. For deg. Og meg. Og masse kommende moro.
For you kiddo. I am leaving to Copenhagen tomorrow. At Kastrup airport there are a Starbucks. I will order and enjoy a Caramel Frappe. For you kiddo. Cause you're the best. Hope ypu'll have a blast tonight baby.

4 kommentarer :

Idagranskogen sa...

Jeg misunner deg... Ta en for deg og en for meg! Kos deg i Køben:)

Ladybird sa...

Takk snupsi, jeg nøt den fullt ut ;)

ana sa...

Frappuchino light med karamell er min favoritt. Rågodt;)Heldige deg:)

Ladybird sa...

Ana: Mmmmm...det har så mye deilig! Og jeg liker ikke kaffe engang!