Sider

04.10.2009

DVF prosjekt



Photos: ladybird
Her er DVF buksedressen jeg kjøpte på Ebay for en slikk og ingenting. Den skal gjennom et lite klippe-og-sy-prosjekt før bruk. Jeg vil nemlig ha shortslengde på beina. Da tror jeg den blir kul! tror den vil fungere fint med tykke strømpebukser og en tykk cardigan i vinter, og til sommeren er det bare å rulle opp ermene og kombinere den med high heels.
Here you got it, my DVF playsuit bought at Ebay. It's gonna go through a little transformation before I start using it, but I like it already. I'll shorten the lenght, so it more like shorts. Perfect sith thick stockings and a heavy knitted cardi this season, or with rolled up sleeves and high heeled sandals the coming summer.

3 kommentarer :

linda-mari sa...

Så søt den var!!

Cecilie sa...

Kjempesøt, gleder meg til å se det ferdige produktet =)

Ladybird sa...

linda-mari: ja, var den ikke det! jeg tror den blir kjempesøt som shorts :)

Cecilie: jeg gleder meg også til å få den ferdig, får stikke innom en skredder snart, eller glemmer jeg det bare ;)