Sider

14.01.2012

130112

Photos: ladybird
En av mine mine kjæreste favorittjeans. Kick fra Bik Bok i en mørk vask og snitt på knærne. Noe mange av spanjolene ikke er så begeistret for. En gretten gammel spansk gubbe ga meg beskjed om å få sydd igjen den hullete buksa mi i dag. Jeg bare smilte. What to do?
Min stil er nok en del røffere, mindre feminin og ikke fullt så konservativ som de er vant til her nede. 
T-skjorte fra Bik Bok
Denimskjorte fra Zara
Parkas fra H&M
Jeans fra Bik Bok
Sko fra Bianco
Veske fra Adax
Tee and jeans from Bik Bok, denimshirt from Zara, parka from H&M, shoes from Bianco, handbag from Adax.

5 kommentarer :

linda-mari sa...

What to do? Ikke bry seg om hva andre synes;) Jeg synes forsåvidt du så dødsbra ut!

Unknown sa...

Hehe, syns du så kul ut!

Hilde sa...

Haha, seriøst? pes for å ha hull i jeansene, lever vi på femtitallet eller? Tror det er bra du er der nede jeg, å piffer opp de spanske gatene litt:)

Hilde sa...

Og for resten, jeg svarte på spørsmålet ditt om kokoslyset, men i tilfelle du ikke har sett det kommer det her og ;)

http://www.feelunique.com/p/Himalaya-Stella-Mare-Soy-Wax-Votive-Candle-Guava-Coconut-160g

Ladybird sa...

Linda-Mari: Jeg brydde meg ikke, jeg måtte faktisk holde latteren tilbake :) Gøy å være dagens rebell ;)

Den lille motespire: Takk søte!

Hilde: haha...de har godt av en liten rebell som meg ;) Ohhh...takk snuppis, det hørtes nemlig utrolig deilig ut ;)