Sider

15.01.2012

The Big Bag

Photos: ladybird
Flere av dere har lurt på veska som henger over armen min om dagen. Den er en ny favoritt, og en av få som fikk bli med sørover. Den er stor og romslig, med applikert skinn, noe som gir den et litt røffere preg. Veska kommer fra det danske merket Adax, og deres underlinje Maanii from Adax - vesker med en litt råere look.
I love a big bag. And this is one of my favorites. It's actually huge. I love the rough look and the slouchy look. It's from a Danish brand called Maanii by Adax, which I discovered before I left Norway. 

4 kommentarer :

Anonym sa...

Den veska kunne jeg også tenkt meg :) Googlet litt nå, men den dukker ikke opp på nett, kan jeg spørre hvor du fant den?

Anonym sa...

Hei, veskene til Adax var kjempe fine! Lurte også på hvor man kunne få tak i veksene?

Mia sa...

Veskene kan blant annet kjøpes hos Steen og Strøm i Oslo :)

Ladybird sa...

Anonyme: Jeg vet at Sjarm også får inn en del Adax vesker ;)