Sider

29.01.2012

Zik Zak

Photos: ladybird
Jeg har tittet på dette skjerfet fra Bimba&Lola en liten stund. I går fant jeg det på salg i Murcia. Skjerfet er stort, mykt og mønsteret minner meg bittelitt om Missoni. Deilig å pakke seg inn i på de litt kjøligere dagene her nede, for de er det faktisk en del av.

I've been lusting this Bimba&Lola scarf for a while. Yesterday I found it on sale in Murcia. I just had to bring it home. I actually put it on straight away, since it was quite a chilly day in Murcia. I love that it's huge and the pattern reminds me of Missoni.

4 kommentarer :

Dena sa...

I love all things Bimba & Lola eso this scarf. x

Ladybird sa...

Dena: I always fins something I want at Bimba&Lola. Always ;)

sa...

Bimba y Lola er såååå fint! Har sko derfra jeg ELSKER! <3

Ladybird sa...

Lola y Starfish: jeg har på følelsen av at det kan bli en del shopping der fremover ;)