Sider

31.01.2012

TMVS - The Most Versatile Dress

Photos: ladybird
Jeg er inne i en periode der jeg har et ekstra godt øye til skjortekjoler. De fire siste kjolene jeg har kjøpt har vært skjortekjoler. Her er siste tilskudd. En nydelig sak fra Mango som ble min for under 200 NOK. 
Skjortekjoler er allsidigheten selv. Man kan slenge de utenpå en bikini, ta på seg hælene og bruke den i festlige lag, eller til hverdagspent. Vinter som sommer.

I'm currently crushing on shirtdresses. The four last dresses I bought, was shirtdresses. This is my latest buy. A supercute shortdress from Mango. Bought at sale for less than 200 NOK. 

Is there anything more versatile than a shirtdress? You can wear them over a bikini, with heels on a party, for everyday use...they are simply perfect!

3 kommentarer :

Vibeke sa...

Åå, den var knallfin.! Jeg prøver meg på en mønsterperiode, denne passer jo perfekt :)

Synnøve sa...

Åh, den var fiiin! Herlig mønster!
Good helg til deg :)

Ladybird sa...

Vibeke: da er vi to frøkner i Spania som er inne i en møsnterperiode ;)

Synnøve: takk takk! Håper du har hatt en fantastisk helg!