Sider

10.01.2012

Duften av hjem

Photo: ladybird
Noe av det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i leiligheten her i Spania, var å skaffe meg noen deilige duftlys. Jeg er utrolig glad i duftlys og veldig gjerne av den deilige sorten som Voluspa, Byredo og Diptyque byr på. Denne gangen falt valget på Voluspa sin Vacarro Orange & Myhrr, en herlig lun duft av appelsinskall og krydret myrrah, perfekt for årstiden vi er inne i. På badet har jeg en av mine favorittdufter fra Voluspa, kan du gjette hvilken? 
Og brått så følte jeg meg veldig hjemme.
The first thing I did when I git my apartment here in Spain, was heading to a mall and get some delicious scented candles. I love scented candles. Especially the more luxurious ones from Byredo, Voluspa and Diptyque. Now I ended up with Vacarro Orange & Myrrh from Voluspa. A combination of fresh orange peel and exotic spiced myrrh. Perfect this time of year. Suddenly it felt like home.

3 kommentarer :

Luisa sa...

Åh de er så gode :) Vi har alltid duftlys på badet, elsker det!

Cupcakes og champagne sa...

Her har jeg ikke vært på en stund, har du flyttet til Spania? :O
Spennende!
Duftlys er en av mine favoritting i verden! Voluspa sine er deilige, er ikke alle duftene jeg er like begeistret for, men det er noe for alle. Mine favoritter er Crisp Champagne og Macaron, og en svart som jeg ikke husker navnet på (Makassar Peach eller noe i den duren!)

Ladybird sa...

Luisa: Jeg er helt duftlys-addict! ;) Har nå duftlys i nesten alle rom ;)

Cuocakes og Cashmere: Jammen meg, det har jeg vettu. Har bodd her i litt over en uke, så det er ganke så nytt. Du har så rett, det er noe for alle. Jeg er ganske bestemt på hva jeg liker og ikke liker. Er enig med deg på at Crisp Champagne er veldig deilig! Jeg liker også Pink Citron og en som lukter av fersken eller noe slikt ;)