Sider

22.01.2012

Express Nail Polish Remover

Photo: ladybird
Digger at det er Sephora i min nye hjemby. Har vært innom der noen turer allerede og denne neglelakkfjerneren ble med hjem. Den er av typen dypp-og-fjern. Superenkel og effektiv. Mye mindre stress en den gamle neglelakkfjerne-og-bomull varianten. Thumbs up!
Removing nail polish is not my favorite thing to do. That's why I love any quick and easy soultion. Like Sephora's Express Nail Polish Remover. Superhappy that Sephora is in Alicante.

6 kommentarer :

sa...

Gled deg!! Min favoritt neglelakkfjerner! Elsker superenkelt! :)

Pernille sa...

Oj den høres genial ut; den skal jeg prøve! Må forresten takke deg for tipset om benetint -jeg elsker den; gir helt perfekte roser i kinnene:)

Ladybird sa...

Lola y Starfish: jeg har hatt en lignende type før, og digget den. Får håpe Sephora sin er like god. Er så mye greiere å fjerne lakken med slike som dette, kan ikke sammenlignes med gamlemetoden ;)

Pernille: De er geniale! Jeg håper bare denne er like effektiv som det andre merket jeg hadde ;) Så bra du likte den, jeg digger de tint'ene fra Benefit. Du har vel sett den andre typen jeg har blogget om og, den er også helt suveren ;)

Tulipe Noir sa...

Den er storfavoritt her i gården! Digger den! For meg funket den som fy. Bare vær forsiktig så du ikke snur på boksen mens den er åpen, da renner det ut.. Den er virkelig grisesmart! Haha. Er tom nå, men neste gang jeg er i Sephora-land skal jeg hamstre ;) Kos deg, snupp!

Spis, løp, les sa...

Den fjerneren er bare super, elsker den!

Ladybird sa...

Tulipe Noir og Mademoiselle karamell: Hvor herlige navn var ikke det? Akk...denne er genial, digger den! Og jeg skal ikke snu den opp ned ;)