Sider

08.01.2012

Man tager det man haver...

Photos: ladybird
Siden jeg har flyttet to ganger på en måned, så har det vært litt kaos i tingene mine og vanskelig å finne igjen ting. Da er det bra man har noen gamle magasiner og noen ruller Kawaii teip liggende. Det blir fort den perfekte gaveinnpakning. Ble faktisk så fornøyd med løsningen at resten av pakkene mine ble pakket på samme måte.
Moving two times in a months has it's challenges. Like finding all your stuff. When I couldn't find my gift wrapping stuff, I ended up using some old magazines and some rolls of Kawaii tape. Worked out perfectly. I was actually so happy with the result that I ended up wrapping a lot of gifts the same way...

5 kommentarer :

Anonym sa...

Lurt! Må bare huske å ikke legge noe oppå pakken... :D

Karin sa...

Ser du ikke har blogget på leeenge men jeg spørr fordet; Har lest et tidligere innlegg hvor du skriver at du prøvde brazilian blowout. Er dette noe du fortsatt anbefaler. Ble håret veldig slitt, og hvor lenge var håret rett?

Anonym sa...

Kjempepent!!!

Katrine sa...

Kjempe fint! og kreativt :)

Ladybird sa...

Sotengelen: Det har du rett i, da blir det flatt ;)

Karin: Det begynner jo å bli nesten et år siden jeg tok det, og jeg var veldig fornøyd da jeg tok det. Håret så sunnere ut og var lettere å håndtere etter dusj. Mitt hår er ganske viltert og dette roet ned håret. Men det slet på håret og jeg har hørt at mange frisører får stygge skader av å jobbe med kjemikalene, så jeg ville nok ikke gjort det igjen.

Maritaulv og Katrine: Tusen takk :)